tirsdag 16. februar 2010

Gangprosjektet går fremover

Ikke akkurat ferdig-bilder, men det nærmer seg. Imidlertid viser deg seg at om noe ser fint ut i reklamekatalogen, er det ikke automatisk like vellykket når det kommer på plass. 70-tallsdøren er riktignok byttet ut med bedre isolert og ny dør, men minstejenta sier at hun føler seg ikke så hjemme med den nye døren... Mannen sier at den slipper inn for lite lys, og selv tenker jeg at denne nok er litt for tidsriktig for å være klassisk, som jeg prøver å tilstrebe.
Gardinene på soverommet, som går fra gulv til tak, er fått opp i en fei, men med juksemetoden.

Uten symaskin men med tape og strykejern ble gardinlengdene tilpasset og lagt opp. IKEA tenker nå på alt! Til og med på at vi husmødrene ikke er hva husets mødre engang var.

Har nå egentlig troen på at ekte husmorsmetoden holder bedre enn juksehusmormetoden, men foreløpig jukser jeg likevel!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Stilig dør da! Er det ikke bare å slenge opp litt ekstra lys i gangen, så mrekr de det jo ikke.

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min forrresten.

Anonym sa...

Kjempefin og energibesparende dør. Enkle, rene linjer som passer godt hos deg. Minstejenta venner seg nok snart til den fine døren. Og så fint at gardiner kom på plass uten symaskin!

Synnøve. sa...

Hallo denne sene kvelden.
Takker og bukker for din kommentar hos meg.
Har nok savnet deg skal eg si.

Men skjönner du ikke har tid for blogginga når det står oppussing på skjemaet.
Den döra var flott synest nog eg, men skjönner både dattra og guben. Man har kanskje litt vaskeligt for å stille om til noe nytt. Men det kommer seg sikkert.

Ja eg er ikke så flink å sy heller så eg tar av og til, til den juksemetoden og.
Enkelt og greit egentlig.
Men å sy er nok det beste.

Nå skal eg ta med meg hosten min og hoppe i loppekassa.
Det er en dag i morgen og.
Natta og klems vennen.
Synnöve.

Tiril sa...

Lekker inngangsdør, jeg skal og til med og pusse opp gangen og skifte inngangsdør...