tirsdag 18. september 2007

Prosjekt muffins

Nå om dagen har jentene og jeg "prosjekt muffins" på programmet. Stadig forsøker vi oss med nye oppskrifter og ny vri. Seneste utgave er økologiske sitronmuffins med mais- og rugmel i tillegg til hvetemelet. Alt fett er tatt bort fra oppskriften. Eneste ulempen var at de heftet endel til formene - iallefall når de er helt varme og ferske. Ellers ble de kjempegode! Og til og med så sunne at det ble med en muffins som del av matpakke ;-) Neste vi tester ut blir gulrotmuffins. Anbefaler DENNE muffinssiden til alle andre som har muffins-dilla!

9 kommentarer:

Elisabeth sa...

Muffins er nydelig.
Og det passet jo sågodt idag som junior er syk og trenger litt ekstra omsorg.
Takker og bukker for linken :)

Ellers så frøs mine dahlia veldig inatt, de er ganske små furtene der de står ute nå, men jeg vil ikke ha kulde ennå..Hjelper det å danse soldans tro *grubler*

Hilsen fra landet sa...

God bedring til junior! ... og til dahliaene da! ;-)

Inger Marie sa...

Heisann!!

Tusen takk for koslig hilsen i bloggen min.
Nå har jeg hatt meg en runde i bloggen din og her var det mye koselig å se på og lese.

Ha en fin kveld!!

Klem fra Inger Marie

Hem och Lycka sa...

Å mums!

Fru Keilegavlen sa...

Åååå, muffins er jo så godt!! Mmmmm...
Takk for koseleg helsing i bloggen min! :)

Anita sa...

Jeg har oppskrift på utrolig goe banan muffins og sjokolade muffins!! De er vel ikke så sunne, men.....

Wickans värld sa...

Hej! Hittade hit från en annan sida! Fina bilder du har o vilka tips jag får!! Funderar på att fortsätta min "styling" i min mans arbetsrum. Skrivbordet du målat gav mig tips.. =)

Wickan

Anita sa...

Hvem er du på P-nettet da ?

Hilsen fra landet sa...

Celia :-)