søndag 16. september 2007

Ute- og inneliv


Ja, dette er hva vi våknet opp til i dag... veldig overraskende med snø som faktisk blir liggende på bakken og store snøflak som daler ned!
Trenger noe å varme oss på inne nå, så kurver er hentet frem og lesestoff for dagen er sikret. Vil gjerne anbefale denne boken: "Villrosene - økologi i hagen", som gleder meg til å fortsette på i dag.

Med en stor tekopp og lesestoff og mye lys, skal vi nyte dagen etter en frisk tur ute blant snøfillene. Har funnet frem kurvene mine og litt av høstens godbiter - deilige, fullmodne plommer.


Mye lys og varme hos oss i dag - iallefall inne! Ha en fin søndag!

5 kommentarer:

Petunia sa...

Oj, snø allerede nå? Jeg elsker høsten, men snø er jeg absolutt ikke klar for enda.. Men dere gjorde det rette ser jeg. Tente lys og koste dere innomhus! Jeg bor i Bergen og her har det (naturligvis) regnet i dag...men det er lovet bedre vær i morgen - opplett og 13 - 14 grader. forhåpentligvis en stund til snøen legger seg. Ha en fin snøfri uke da!

Anna sa...

Oj, var bor du? Redan snö? Så hemskt, eller det är mysigt senare men för tidigt nu. Så fint skrivbordet nedan blev och så fina pelargonbilder. Bornholm är så vacker, dessvärre kraschade den i flytten för mig, och min man kastade den då utan min vetskap. Hm!

Ha det bra, jättekul att hitta hit förresten, nu ska jag läsa mer på din blogg.

elin1976 sa...

Å så heldige dere er som har fått snø. Her er det pluss 12 grader og pissregn. Typisk Jæren.
Ønsker deg en fin dag. Klem:O)

Hilsen fra landet sa...

Litt vel tidlig med snø synes jeg da... vinteren ville blitt veeeldig lang. Men vi bor på 650 moh så da må man regne med det. Men i dag er høsten tilbake!!

Demeter sa...

Vi fikk også snø 16.september! Artig for ungene men jeg var ikke like begeistret ;) Villrosene-boken har jeg også, den er den fineste boken jeg har lest!