søndag 23. august 2009

Siste rest av sommerstråler suges inn...

Sommerens deilige varme stråler, svale bris og varme svaberg - alt sammen nøt jeg i fulle drag. Den salte sjølukten, tangen som kilte mellom tærne da jeg trakk kajakken i land og måkene som satte seg hos meg på skjæret, som om jeg var en av dem.
Men kun mobilkamera fikk bli med i dag - i tilfelle velt og våt bagasje! Derfor bildekvaliteten.
Rart hvor lite som skal til før man kan varme seg lenge på minner om en deilig dag med salt sjø og en stund med avisen for seg selv - langt ute på et skjær der ingen kan forstyrre!

6 kommentarer:

Karna sa...

Herlige sommerbiler, det er bare å nyte hver eneste solstråle...her er det på tide å pakke sammen sommerbølene tror jeg, nå ser det ut som det er slutt, og det er bare å ta dem inn og la dem tørke til neste år...sukk....

Lilledora sa...

Sommeren gikk så altfor fort. Min sommer er over for en stund siden, når ferien er over, så er sommeren over for mitt vedkommende. Men vi har da hatt mange fine varme dager, og det er vel ikke sååååå lenge til neste sommer, er det vel????

Anonym sa...

Så godt at du fikk "avsluttet" sommeren på denne måten. Jeg føler at jeg nesten er med deg i kajakken slik du presenterer dagen din. På NRK hørte jeg at 24. August blir regnet som den første høstdagen. Til fjells kan man vel også frykte de første frostnettene. Enn så lenge kan vi glede oss over rosene som blomstrer, og med temperatur på over 20 grader er det fortsatt deilig å sitte ute.

Hilsen fra landet sa...

Ja, Augusta! Ta med deg ulltepper, slå på terassevarmeren, en god kopp kaffe og noen lykter, så kan dere kose dere ute på terassen! :-)

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

*sukk* Hvor ble sommeren av?
Takk for turen gjennom bølgene...balsam! :-)

Husmorvikaren sa...

Ååå, jeg har ønsket meg kajakk lenge! Ble jo ikke akkurat mindre fristet nå... Drømme, drømme.