onsdag 8. august 2007

Dagens investering...

... er dette reipet! Skulle egentlig se etter noen små strandstoler, men fant ingen. I steden fant jeg altså dette reipet som vi har sett etter leenge. Selv om jeg er i feriemodus, så er jeg stadig på utkikk etter ting og idéer til byggingen. Dette er altså en av de tingene, skal nok "monteres" med det første.


Blåbærplukking og strandliv er det også blitt tid til i dag. Tok bilde av den fine plantingen på strandrestauranten - jeg pleier ikke like så godt å plante annenhver farge bortover, men dette likte jeg kjempegodt - sommerlig og fint!
I kveld planlegger storesøster en handletur for å kjøpe inn noen nye skoleklær - det nærmer seg faktisk skolestart! Hjelp! Vil at sommeren skal vare leeenge - den kom jo først for litt siden - iallefall sommertemperaturen...

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hvalstrand er alltid nydelig i sommervær. Morsomt å se blider fra nabokommunen min (jeg bor i Bærum).
Også må jeg gratulere med nytt rep, det var jo et skikkelig tauverk også :)

Hilsen fra landet sa...

En liten hemmelighet hva det skal brukes til enda da... eller kanskje du skjønner det! Ja det var litt i dyreste laget det der tauverket - ante faktisk ikke at prisene var så stive på sånt! Tusen takk for tipset om klatrerosen! Mamma har bursdag i dag, og har gitt henne Clematis "The President" som skal klatre i et epletre som skal sages delvis ned (brukes som klatrestativ. Da er det plass til en klatrerose også - skal google den nå ;-)

Elisabeth sa...

Så koselig, jeg synes gaver som varer (som f.eks en klematis) er absolutt morsomst å både gi bort og få.
Lykke til med bursdagsfeiring.

Jeg la linken til din hjemmeside på bloggen min, håper det er greit :)

Pulsatilla sa...

Hei og takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Jeg er ingen 'pellis-dame' ennå - men kjøpte noen stiklinger av de hyggelige jentene i pelargoniaforeningen på årets hagemesse. Alice... er nok den den jeg er mest fornøyd med så langt, den var virkelig flott! Kanskje det blir stiklinger til neste år ;-)

Fin blogg du har, jeg abbonnerer og kommer tilbake!