søndag 12. august 2007

Hun og han på shopping!

Vi dro sammen på shopping i går - men det lille koselige stedet falt ikke helt i smak for begge:

HUN synes det var masse spennende der!
HAN ble ferdig med med butikkene nesten med det samme.

HUN fant mengder av ting hun ville ha og måtte prøve å begrense seg.
HAN fant ingenting og syntes det var kjedelige butikker der...

HUN ville kikke leeenge
HAN ville reise så fort som mulig.

Merkelig det der! Men hadde vi reist til Claes Ohlsson så hadde det sikkert vært omvendt...

Må jo vise frem noe av det fine jeg fant: Er så glad når jeg finner gode stoffer jeg liker godt - det er jammen forskjell på hva som selges - da mener jeg følelsen man får når man tar på stoffet og ser på fargen og vevingen. Endelig fant jeg olivensåpene jeg hadde lett etter også! ... skal visst ikke så mye til for å glede meg!! ;-)
Måtte dandere litt med rosen Borgund 81 som er helt fantastisk synes jeg. Skulle hatt et navn som passet bedre denne her - jeg pleier ikke glemme rosenavn så lett, men denne synes jeg høres ut som "et nummer i rekken" og det er urettferdig for denne skjønnheten her! Blomstene er fløyelsaktig røde, deilig duftende og den er remonerende så den kan nytes hele sommeren. Anbefales!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

*ler*
Jøss har du en sånn mann også. En sånn som egentlig er ferdig med å handle så fort han ser masse biler på parkeringsplassen..Og som hvertfall ikke skal titte, her skal handles, eller så reiser vi hjem igjen *ler enda mer*

Mannen min og jeg går sjelden og handler sammen, det er igrunnen like greit;)

Du liker du olivensåpene du også.Jeg kjøpte et lite lager her + at jeg er veldig glad i Aleppo såpen. Det er jo den ekte olivensåpen egentlig.