torsdag 9. august 2007

Verdens beste plantebursdag!

Ja, det hadde mamman min og jeg i dag! Hun fyller år i dag, og jeg ga henne to stk. clematis The President
Broren min var med og hjalp til og gravde dype hull. Så er det meningen at den skal vokse opp i det gamle epletreet, som ikke er så godt epletre lenger, så det kan godt bli klatrestativ i steden. Vi fikk også tak i to stk. Tommelise-roser som bunndekkeroser og en gammel alpeklematis med mye bladverk (og for lite blomster) utgjør skygge på roten for Presidenten. Håper det blir bra. Astrid Lindgren (se bilde over) og Rosa Robusta fikk også et nytt hjem hos oss i dag :-) Det ble middag med nabobarn på bursdagsbesøk også- veldig koselig.Så ble det selvsagt bursdagskake med deilige, ferske bringebær - skikkelig sommersmak.

Håper hun har hatt en like fin dag som jeg!

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Høres jo ute som drømmebursdagen da.
Og ikke minst så flotte gaver.
Jeg må nok også innrømme at jeg kunne lukte de bringebærene på bildet ditt.
Utrolig flott bildet!

Anonym sa...

Kjæreste datteren min, ja, dette var en bursdag jeg aldri vil glemme, og blomstene du plantet til meg vil stå der og hilse meg i årene framover.

Hilsen mamma

Hilsen fra landet sa...

Tusen takk, mamma! Det var koselig sagt! :rørt:

Anonym sa...

De bringebærene så fantastiske ut.