fredag 13. mars 2009

Driver og forsøker å overbevise barna om at det er veldig dekorativt og spesielt å ha en bolle med planter i... I steden for bolle med fisk som de ønsker seg...
Jeg forstår jo at det er like håpløst å skulle få dem til å synes at det er moro med en bolle med planter som at jeg skal like flaskekurven fra Coca-Cola:

Det er jo disse under her jeg ønsker meg, men så bruker jeg altså den grusomme pappdingsen så lenge!

















Foto: http://www.boligfryd.no/



Så nå står glassbollen og venter på å få rett miljø for en kampfisk, mens jeg venter på at noen skal kjøpe en flaskekurv til meg! Tror nok likegodt at jeg kan kjøpe den selv, ellers må jeg nok vente fryktelig lenge! Helgehilsen herfra :-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tror ikke det er så mye jobb med en sånn bolle egentlig. Hvis du vil ha tips om sånne til å ha flasker i så har de det faktisk i noen blomsterbutikker har jeg sett! Ikke av kurv men av tre.

Crinoline sa...

Joda,jeg forstår at du ønsker deg en ny flaskekurv. Krakken er fra IKEA. Noen strøk med hvit maling gjør susen.

Hilsen fra landet sa...

Har lurt på om fisken har det så bra i en bolle men er overbevist fra butikken om at det skal gå bra med visse sorter. Men jeg synes de er litt ekle... Men det synes visst ikke barna.

Merkelig at jeg ikke så at den krakken var fin med det samme da! Måtte et besøk hos deg til før jeg så det ;-)

Sologbolig sa...

Klart at eg kan laga eit innlegg fra Provence. Det kommer snart ! Ha ei fin helg !

Anita sa...

Hihihihi! Men fisk er vel ikke det verste?? Tenk heller på hva det kunne vært;0) Kurven var nok noe av det verste, men kjenner jeg deg rett blir den nok byttet ut snart:0) Ha en strålende helg!

Elisabeths Ingeborg sa...

Heihei!
Tusen takk for hyggelig kommentar;)
Kjempe fine blogg du har, denne vil eg sjå meir til!
Ang. kaka så kan det vere lurt å sjå om du finn ein mal for oppsett eller liknande, for å få den fin! Eg hadde ingenting å sjå etter, og resultatet vart deretter...

Helgeklem frå Elisabeth Ingeborg

Berit T sa...

Koselig med fisk i glasset, de lager ikke støy iallefall.
Den esken kan du jo male, eller kle med et fint papir og tapetlim medan du venter på den nye!

Ha en fin søndag.