tirsdag 18. mars 2008

Da var endelig påskeferien her på ordentlig! ... bare et par vakter i løpet av påskedagene, men ellers dagene disponible akkurat som vi vil. Deilig!Det blir hyttebesøk til familie, tradisjonsskirenn på setra og noen påskebesøk. Og masse fine aktiviteter i snøen på jordet og i skogen her håper jeg. Kanskje litt fred og ro med et blad og en påskecola i solveggen også!Alle de kjente og kjære påskefigurene våre er fremme, og vi maler og koser oss om dagene. Får jo aldri nok egg selvsagt!





Med dette vil jeg ønske dere alle noen herlige dager, fylt av det dere måtte ønske - alt fra fjellturer til bybesøk, aktiviteter eller avslapning - vi trenger nok alle et lite pusterom der vi kan fylle dagene med akkurat det vi vil.
GOD PÅSKE TIL ALLE SAMMEN!

26 kommentarer:

Petunia sa...

Så koselig påskepynt du har!
Ønsker deg en fin påske og titter sikkert innom igjen snart:D

Anonym sa...

nemmelig, vi har hele 6 dager til bare kos og hygge framfor oss. Det er faktisk mer enn juleferien som var det! herlig, gjett om jeg skal nyte dagene! Sove lenge, spise god mat, drikke vin, se på film, gjøre litt lekser også (de skal jeg få fort unna på torsdag er planen!) og så tur ut selv om det er dårlig vær!

GOD PÅSKE TIL DEG :)

Monica Therese sa...

Så masse flott påskepynt du hadde da =) jeg elsker hjemmelaget påskepynt!! Jeg har fått et vikariat på SterilSentralen på Haukeland Sykehus,og jeg gleder meg sååå til å begynne!!! Jeg Ønsker deg en fantastisk påske sammen med familien =)

Lemi sa...

god Påske t deg og!!

klem

Anita sa...

Så koselig påskepynt du har!! Ha en hyggelig påske sammen med dine!! Klemmer fra Anita

Synnøve. sa...

Likte den gule kyllingen som låg ner eg. Den var så sjarmig....
Ja påska har bynt og det er kosligt.
Får familje på besök fra sverige i morgon. Det blir moro det.
Håper du får det fint på hytta.
Påskeklems fra Synne :D

borghild sa...

Høres ut som om dere har gode planer for påsken, måtte le litt av den påskecolaen din i solveggen...:-) Du er kanskje verken kaffe- eller temenneske, og da blir det jo sånn!:-) I kveld lagde jeg forresten den mocca ostekaken jeg skrev om i forrige kommentar, er veldig spent på resultatet, kan ikke si den var prikk bildet i oppskriftsboken, men vi får se. Den skal serveres i morgen, så dommen faller da!:-)
Ha en fortsatt god påske! B:-)

Bo med Lena sa...

Tusen takk for trøstende ord:) Ønsker deg også en flott påske, og så må jeg bare få lov til å skryte litt av de nye flotte vinduene deres. Kjempeflotte!! Huset vårt har akkurat samme fargen og samme type vinduer, og de nye hadde vært perfekt her også ser jeg. Virkelig en flott fornying!

Hilsen Lena :)

liven sa...

Koselig påskepynt!!
Ønsker deg en fin påske:O)

Anne sa...

Så deilig med påskefri til deg også. Gjøre noe annet, og finne energi til andre ting enn hva men gjør en vanlig hektisk hverdag.

Nydelig pynt du har, likte kjempegodt de vakre fargene på den øverste høna jeg da. DET er virkelig farger som virker rolige og godt på meg det.

Fin fin påske ønskes deg og dine fra lille meg i Trøndelag.

Hilsen fra landet sa...

Så gøy at du nevte fargene på det øverste bildet, anemone... det er bevisst at jeg malte den i litt mindre glorete farger enn mye annen pynt man kan få tak i :-)

tinemor sa...

Hei
Så kozt at du stakk innom bloggen min!! -Må gjerne stikke innom igjen å ;-)
Ser du å har noen før- å etterbilder. Det er så gøy å se den store forandringen.
Hilssen Tine

Minnelita sa...

God påske til deg også;D

Tiril sa...

Kjekt du stakk innom bloggen min..masse fin påskepynt du hadde, får nå se hva som skjer med stolen!!!hahaha jeg vet jo hvor klønete jeg er, blir ikke i påska iallefall , sliter med en isjas, får ikke høyre foten med meg, var hos legen igjen, i dag, må være forsiktig.
God påske til deg iallefall.

dolamorola sa...

takk for hyggelig kommentar!
jeg er veldig glad det finnes bruktbutikker, der kan man finne veldig mye fint!

god påske til deg!

Sologbolig sa...

Hei! Ønsker deg også ein fin påske. Her er huset fullt, barn, svigerdøtre og barnebarn har komt på besøk. Noen er dratt på ski, mens andre koser seg inne....veret er ikkje det beste, men uansett fridagar er gull vert! Kos deg vidare!

Garden Angel sa...

Koselig pyntet hos deg!
God påske!
Hilsen meg(",)

Karna sa...

God påske til deg også, høres ut som en aktiv påske for deg....

Mia sa...

Masse koselige påskebilder her, ja! Ønsker deg og dine en fortsatt herlig påske!

Kjersti sa...

Hei, Så koselig at du var innom bloggen min!

Her var det fin påskestemning! I år har ikke jeg orket å ordne så mye. Men et par kyllinger, og gule duker har det blitt.

Ha ei fortsatt fin påske.

Marie sa...

Herlege dagar til deg og dine også :)

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Titter innom hos deg for å ønske deg en kjempefin påskeaften!
Klem fra chatrine:)

Elisabeth sa...

Riktig god påske til deg og dine også. Håper dere storkoser dere :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Emmeline sa...

Tusen takk for koselig hilsen. Nå var det lenge siden jeg hadde vært innom her, og det var jo bare knalldeilig påskestemning hos deg!!

Koselige bilder med søte høner og fine egg... Nei hytten vår er nok såpass langt unna at det kun blir påske og sommerferien som blir tilbragt der...og av og til har vi vært der i juleferien, men det er vel heller unntaksvis!!

Er helt enig med deg i at det er deilig å ha dagene disponible slik man ønsker det selv. Håper ferien din ble like koselig som du har planlagt det. Må ellers si at det ble en flott forandring med maling av dør og vindu på innlegget under her.... FLOTTE FARGER!! Ha en fortsatt fin påskesøndagskveld!

MeyBiMe sa...

Jo nå skal du høre...ler... :-)
Ranuklene finnes i verden...
av og til.... :-/
Men de er egentlig litt sjeldne!!!
De finnes i perioder...nå er det sesong for dem!!!
Jeg pleier å kjøpe på Mester Grønn...3 for 2 :-)
Ha en fin kveld :-)