onsdag 3. oktober 2007

Fristelser i fleng!


Foto: Estetique nettbutikk

Sukk og stønn: Hva gjør man når man har funnet verdens mest fristende nettbutikk?
Foto: Estetique nettbutikk
Ja, hva gjør man da? Alle favorittvarene mine som jeg aldri finner igjen i parfymeriene - de er her! Ja, for eksempel den fantastiske Shiseidokremen over. Når jeg er på shopping, er jeg egentlig innerst inne litt glad for at jeg ikke finner alt jeg skulle hatt, for da hadde lappene flakset som ville fugler. Men her - her er jo alt sammen! Må ha skikkelig viljestyrke for å ikke trykke "kjøp"... det er jo så enkelt og så fristende!!
Tror jeg bør logge av nå jeg... ;-)


3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Du bruker den dekkstiften du også ja *ler*
Nei, heldigvis så sender jeg bare med lapp hver gang mannen skal utenlands, enkelt og greit. Da slipper man fristelsene med og handle selv ;)

Anonym sa...

Nå har jeg vært og lurkikket her igjen - og jeg får nesten dårlig samvittighet når jeg ser alt du rekker....jeg rekker ikke noe jeg ;)
Utrolig mye lekkert du fikser og ordner!!!

Jeg svipper sikkert innom igjen....!!God Hælg!
Eirin

Hilsen fra landet sa...

Mannen min drar aldri utenlands han da... ellers var det et bra tips!
Så moro å "se" deg her da eirin! Skal nok kikke nærmere på bloggen din ja!