onsdag 22. juli 2009

Snart eventyrfestival!

I morgen går Norsk Eventyrfestival av stabelen, og litt forberedelser i skogen må til... og sjekke at troll og tusser er på plass! Regnet høljet ned, så vi får tro det blir bedre i morgen... hverken skuespillere, musikere eller utstyret har godt av all nedbøren - og ikke publikummerne heller.
På vei tilbake ved det idylliske vannet skulle vi fotografere båten i sivet, men jammen har ikke nøkken lurt seg med på bildet også!


Vel hjemme fikk vi varmen i oss med varm mat og drikke, lys og varme på peisen :-)










12 kommentarer:

M.E.V. foto sa...

Dette hørtes spennende ut:) Sikkert godt å komme inn igjen, får håpe dere er heldigere med været i morgen...

Godnatt:)

Lise sa...

Hei og takk for besøk på bloggen min! Koselig blogg du har! Her har jeg ikke vært før.

Linecas have sa...

Dette hørtes ut som en herlig dag. Man blir aldri for gammel til å være barn.

Anonym sa...

Trolsk dette. Har alltid lurt på hvordan nøkken ser ut. Med slikt initiativ setter man Heidal på kartet. Og fra Metereologisk instiutt meldes det om at regnet nå er slutt, og det blir sol, sol, sol - helt frem til søndag.

Hilsen fra landet sa...

Håper du har rett, Augusta!!

Orlaug sa...

Å, detta såg spennande ut....Eventyrfestival!
Der skulle vore kjekt å vore i helga...
Har køyrt gjennom Heidal mange gonger....men har ikkje visst at det fanst noko slik festival.
Håpar de får fint vèr, då......

Lilledora sa...

ÅÅÅÅ, så spennende og koselig dette hørtes ut, der skulle jeg gjerne ha vært. Men noen må jobbe, Homla kjørte igjennom Gudbrandsdalen i dag, er nå på besøk på Eidsvoll, reiser så til Mandal, skal være der ei uke. (De skal jo på Sabeltann igjen), reiser så opp til Valle, før de setter nesen hjemover igjen. Jeg savner dem allerede

Anita sa...

Regnet må jo stoppe en gang? I dag hadde passet perfekt.

Er det virkelig snart et år siden sist eventyrfestival,jeg husker enda innlegget fra den for jeg ble så fasinert.Gleder meg til årets referat.

Hannes hage sa...

Eventyrfestival, høres helt fantastisk ut, både for liten og stor.

Merethe sa...

Så spennende laget til, denne eventyrfestivalen. :)

Synnøve. sa...

Dette husker eg du skreiv noe om i fjor og. Kan det stemme?
Håper innerligt at det blir bedre vär.
Koslige bilder. Man kan nesten kjenne duften av naturen.

Vad var det du hadde i koppen? Varm kakao? Så gott....
Klems Synne.

GundaM sa...

Ojjj, så spennende da!!! Håper dere var heldige med været;)

dette ahdde vel vært noe for emg og det;)

God helg!